دانلود رایگان نرم افزار

دانلود بازی بسیار زیبای Ruse

نويسنده : admin | تاريخ : 20:28 - 8 / 7 / 1393

Ruse از آن جمله بازی های استراتژیک بود که در همان اولین نمایش خود در نمایشگاه e3 همه را مجذوب خود کرد ،یک بازی استراتژیک با حال و هوای جنگ جهانی با یک دنیا امکانات و گیم پلی منحصر به فرد که هر گیمری را بنتواند راضی نگه داشته و نهایت لذت را از آن ببرد.به طور قاطع عرض می کنم که این بازی با تمام بازی های استراتژیکی که انجام دادید زمین تا آسمان فرق دارد علت ان هم ارائه یه دنیا خلاقیت در بازی است که به طور عجیبی زیبا و گیج کننده است به طوری که نمی دانید از کدوم امکاناتی که به شما داده شده است استفاده کنید.ruse جدیدترین بازی شرکت پرآوازه ubisoft است که چند روزی از انتشار ان نمی گذرد ، تا به اکنون که نقد های بازی خوب بوده و امتیازات خوبی را از آن خود کرده است مثل اینکه یوبی سافت به هر چه دست بزند طلا می شود ،این موضوع را بارها و سال هاست که دارد به اثبات می رساند ،بازی استراتژیکی که چند ماهی هم تاخیر خورده نمی تواند یک بازی معمولی به نظر برسد و همانطور که از تریلر ها و عکس های بازی معلوم است با یک محصول ناب آن هم در سبک استرتزیک جنگ جهانی طرف هستیم که آمده است همه را با ویژگی های خاص خود مبهوت کند.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود Ruse, دانلود از مدیافایر بازی Ruse, دانلود با لینک مستقیم بازی Ruse, دانلود بازی 2010 استراتژیک, دانلود بازی 2010 با لینک مستقیم, دانلود بازی Ruse, دانلود بازی استراتژیک, دانلود بازی استراتژیک جنگ جهانی, دانلود بازی جدید, دانلود بازی جنگ جهانی, دانلود رایگان بازی Ruse, دانلود نسخه نهایی بازی Ruse, دانلود نسخه نهایی و سالم بازی Ruse,

دانلود بازی Sacred 3 برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 15:53 - 10 / 5 / 1393

عنوان Sacred 3 یک بازی در سبک RPG است که توسط شرکت Keen Games از سال ۲۰۰۹ در حال ساخت که درساخت آن تاخیر ایجاد شد و به امسال موکول شد.در بازی حالت های مختلفی وجود دارد،از جمله حالت دونفره و چندنفره و آنلاین.همچنین امکانات ارتقا در سلاح ها و مهارت ها هم وجود دارد. این بازی زیبای نقش آفرینی اکشن با یک فیلم نامه غنی که در یک محیط و دنیای بی نهایت وسیع در حال وقوع است توانسته به یکی از عظیم ترین بازی های رایانه ای مبدل شود. گرافیک خوب بازی در کنار آبجکت های بی نهایت متعدد موجود در بازی و وجود مراحل بسیار و متعدد این بازی را به یک بازی بزرگ نقش آفرینی چه در حالت بازی انفرادی و چه بازی چند نفره تبدیل می کند . کارکتر های کامل قابل تغییر و ویرایش، محیطی بسیار وسیع، اکشن مهیج و محیط وسیع و نامتناهی بازی همه و همه بازی Sacred 3 را برای علاقمندان این ژانر بسیار لذت بخش می کنند.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی RPG جدید, بازی Sacred 3, بازی جدید در سبک نقش آفرینی, بازی ساکرد 3 برای کامپیوتر, تصاویر بازی Sacred 3, دانلود Sacred 3 برای پی سی, دانلود با لینک پرسرعت Sacred 3, دانلود بازی Sacred 3, دانلود بازی Sacred 3 با کرک, دانلود بازی Sacred 3 برای , دانلود مستقیم Sacred 3, دانلود نسخه RLD بازی Sacred 3, دانلود نسخه ویندوز Sacred 3, دانلود نسخه کامل Sacred 3, دانلود نسخه کامپیوتر Sacred 3, دانلود کرک بازی Sacred 3, نقد و بررسی ,

دانلود Gatling Gears – بازی روبات های نابودگر

نويسنده : admin | تاريخ : 12:8 - 20 / 4 / 1393

Gatling Gears یک بازی موفقیت آمیز در سبک استراتژیک و اکشن از Vanguard Entertainment برای کامپیوتر میباشد که در سال 2011 توسط Electronic Arts منتشر شد. روبات های نابودگر در ابتدای بازی وارد عمل می شوند و قصد دارند تا منابع انسان ها را به طور کامل در تسلط خود بگیرند و هر چیزی را که سر راهشان باشد، از بین می برند و حتی اثری از آن بر روی کره زمین باقی نمی ماند.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود‏ ‏بازی‏ ‏کم‏ ‏حجم, دانلود بازی استراتزی برای کامپیوتر, دانلود بازی سبک نشانه گیری کابویی, دانلود بازی ماشین بازی دخترانه برای کامپیوتر, بازی استراژیک, دانلود بازی کامپیوتر استراتژیکی قدیمی, بازی کامپیوتری استراتژی آنلاین, بازی های استرا یکی برای pc+ بازی در کامبیوتر, بازی استراتژی افلاینک, ,

دانلود بازی Valiant Hearts The Great War برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 21:24 - 10 / 4 / 1393

Valiant Hearts The Great War 1 دانلود بازی Valiant Hearts The Great War برای PC

دانلود بازی Valiant Hearts The Great War برای PC – بازی زیبا و کارتونی یوبی سافت

Valiant Hearts The Great War یک بازی جدید از کمپانی معتبر و پرآوازه Ubisoft است که به تازگی منتشر شده و توانسته نمره عالی ۸ را از سایت گیم اسپات کسب کند. سبک این بازی را میتوانAction,Adventure و معمایی به شمار آورد.داستان و ماجرای بازی الهام گرفته از نامه های نوشته شده در طول جنگ جهانی اول است ، و بازی از ۴ شخصیت ساخته شده که همه آنها میخواهند درز پرابر موجودات وحشتناک جان سالم به در ببرند، زندگی همه این کاراکتر ها به طور جدایی ناپذیری طول بازی با هم در ارتباط شده، دوستی، عشق، فداکاری و فاجعه رخ دادن برای هر یک از اشخاص دیگران را هم تحت تاثیر قرار میدهد و آنها باید در این جنگ و شرایط سخت و وحشتناک انسانیت خود را حفظ کنند.

ویژگی های بازی Valiant Hearts The Great War:

  • ماجراجویی انیمیشنی به سبک کتاب های کمیک

از جنگل های سبز حومه فرانسه، تا ترانشه مرطوب و سرد و زمینه های پوشیده از برف، بازگشت در طول تاریخ در این بازی ماجراجویی هیجانی که با لحن منحصر به فرد و سبک هنری متفاوتی ارائه شده.

  •  ترکیبی از جستجو ، اکشن و پازل

به نبرد ها پابگذارید و با حل معما های بازی به سربازانتان برای زنده ماندن در میدان نبرد کمک کنید یا مخفیانه به خطوط دشمن بزنید و البته از سگ وفادار خود هم میتوانید در این ماموریت ها استفاده کنید ، با یک ماجراجویی ملموس و به سبک کمیک زندگی کنید.

  • جنگ جهانی اول را دوباره زنده کنید

داستان بازی شما را به مکان های شناخته شده جنگ جهانی اول میبرد مثل Reims یا Montfaucon و مکان هایی که جنگ های تاریخی جبهه غرب در آن صورت گرفته بود ، مانند نبرد Marne یا نبرد Somme.

  • استفاده از UbiArt Framework و گروه خلاق برای ساخت بازی

این پلتفرم و موتور بازی سازی امکان وارد کردن مفاهیم خلاقانه و جالب را به دنیای بازی های کامپیوتری فراهم میدهد.همچنین گروهی کوچک اما خلاق و توانا در یوبی سافت مونپلیه که در ساخت بازی هایی همچون Good & Evil ، King Kong و دوشماره از بازی Rayman را برعهده داشته اند در ساخت این بازی مشارکت کرده اند.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی 2014, دانلود بازی با سبک جدید, دانلود بازی با سبک متفاوت, دانلود بازی با گرافیک کارتونی, دانلود بازی زیبا Valiant Hearts The Great War, دانلود بازی معمایی و اکشن, دانلود بازی کمیک Valiant Hearts The Great War, دانلود نسخه کم حجم بازی Valiant Hearts The Great War,

دانلود بازی | Divinity Original Sin – شماره جدید Divinity

نويسنده : admin | تاريخ : 21:17 - 10 / 4 / 1393

Divinity Original Sin 1 دانلود بازی | Divinity Original Sin   شماره جدید Divinity

بازی Divinity Original Sin پنجمین شماره از سری Divinity است که توسط Larian Studios ساخته و منتشر شده ، سبک بازی همانند نسخه های قبلی نقش آفرینی (RPG) است و با تم فانتزی. پس برای یکبازی ماجرایی با سبک نقش آفرینی خود را اماده کنید ، با دشمنان و موجودات گوناگون مبارزه کنید در مبارزات سبک نوبتی RPG ، برای تصمیم گیری با گروه و همراهان خود مشورت کنید یا در محیط بزرگ و گسترده بازی آزادانه اکتشاف و گشت و گذار کنید و با هر چیزی که مایل هستید تعامل داشته باشید و آیتم های گوناگونی را جمع آوری کنید.

در بازی Divinity Original شما وظیفه خلاص کردن جهان از موجوداتی را دارید که استفاده های احمقانه از جادو میکنند ، این بازی به شما آزادی زیاد و مکانیزم های متعددی از گیم پلی را ارائه میکند ، و داستان حماسی بازی شما را در طول بازی هدایت و به جلو میبرد ، اما همه چیز به شما و تصمیمات شما بستگی دارد.یکی دیگر از ویژگی های بازی Divinity Original امکان بازی به صورت مشترک با دوستانتان است که به صورت مولتی پلیر لوکال هم امکان پذیر خواهد بود.

برخی از ویژگی های بازی Divinity Original:

مبارزات Turn based : شما در مبارزات خود میتوانید طبیعت را تحت تاثیر قرار دهید یا از جادو استفاده کنید مثلا بر روی سر دشمنان باران بریزید و بعد از آن با رعد و برق همه آنها را از بین ببرید

داستان عمیق و حماسی : در این نسخه از بازی شما یک داستان قوی و عمیق را در محدوده اوایل جهان Divinity تجربه خواهید کرد.نیازی به تجربه قبلی از نسخه های قبل نیست اگرچه داسان بازی قبل از وقایع نسخه های قبل به وقوع مبپیوندد اما جو و محیط بازی آشنا به نظر میرسد مخصوصا برای طرفداران این سری.

امکان ساخت شخصیت بدون کلاس بندی : این امکان به شما اجازه ساخت شخصیت دلخواهتان را خواهد داد ، استفاده نامحدود و آزاد از آیتم ها و ترکیب آنها یکی دیگر از آزادی عمل هایی است که بازی به شما میدهد.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: Divinity Original Sin blackbox, Divinity Original Sin kaos, Divinity Original Sin دانلود بازی, دانلود بازی divinity original sin برای pc, دانلود بازی divinity original sin نسخه فشرده, دانلود بازی دیوینیتی جدید, دانلود بازیDivinity Original Sin, دانلود شماره جدید بازی divinity, دانلود نسخه kaos بازی divinity original sin, دانلود نسخه بلک باکس بازی divinity original sin, دانلود نسخه کم حجم شده divinity original sin,

دانلود بازی Stronghold 3 Gold برای کامپیوتر

نويسنده : admin | تاريخ : 10:52 - 9 / 10 / 1392

 

دانلود بازی Stronghold 3 Gold برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Stronghold 3 Gold برای کامپیوتر

شامل تمامی پچ ها و آپدیت های بازی Stronghold 3

 

بازی Stronghold 3 Gold پس از عرضه آخرین نسخه بازی یعنی بازی Stronghold 3 شرک سازنده تصمیم گرفت نسخه ای طلایی و Gold از این عنوان را روانه بازار کند که کاملترین نسخه موجود در بازار است و حاوی تمام پچهای اضافه شونده بازی Stronghold 3 است . بازی Stronghold 3 Gold یک بازی استراتژیک  فوق العاده جذاب و اعتیاد آور است که توسط کمپانی معتبر FireFly Studios تولید شده است و یکی از پرفروش ترین بازی های سبک استراتژیک در سراسر جهان می باشد . بازی جنگهای صلیبی ، بازی نیست که کسی آن را تجربه و یا حداقل اسم آن را نشنیده باشد

بازی Stronghold 3 Gold نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت فوق العاده ای کرده است ، تجهیزات جنگی به روز شده و گرافیک بازی دیدنی تر از قبل طراحی شده است ، صداگذاری نیز زیباتر و حرفه ای تر از قبل تولید شده است . داستان این نسخه از بازی جنگهای صلیبی ۳ به کاراکترهای قبلی این سری مربوط می شود ، جایی که The Wolf در گوشه ای از این سرزمین به جمع آوری سلاح و سرباز مشغول است و خود را برای یک نبرد جانانه برای باز پس گیری پادشاهی از دست رفته اش ، آماده میکند . The wolf  به دنبال بازپس گیری پادشاهی خود است و سعی دارد با فرماندهی و جمع کردم سربازهای مختلف به جنگ دشمن های دیرینه خود برود .

گیم پلی بازی Stronghold 3 Gold هنوز هم جذاب و است و می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . می توانید سربازان خود را در میان دیوارها و قلعه های بلندی مخفی کنید تا در زمان نیاز دشمن را قافلگیر کرده و از خود دفاع کنید ، فراموش نکنید که برای مردم سرزمین تحت حکومت خود باید خانه ، کار و حتی تفریحات مختلفی را فراهم کنید تا همه چیز خوب پیش برود . بازی Stronghold 3 را میتوانید به صورت آنلاین نیز با دوستان خود بازی کنید و از آن لذت ببرید . از دیگر ویژگیهای Stronghold 3 Gold میتوان به انتخاب استراتژیهای مختلف برای جنگ با دشمن اشاره کرد که با توجه به شرایط مختلف باید با استفاده از هوش خو بهترین روش را برای مقابله با دشمن انتخاب نمایید . اگر از علاقمندان به سری بازیهای Stronghold  هستید فرصت دانلود بازی Stronghold 3 Gold را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

 

دانلود بازی Stronghold 3 Gold برای کامپیوترشما می توانید بازی Stronghold 3 Gold برای کامپیوتر را در یک DVD  با قیمت ۴۲۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

ادامه دانلود بازی Stronghold 3 Gold برای کامپیوتر

دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی Stronghold 3 Gold برای کامپیوتر,

دانلود بازی اکشن ، محبوب و فوق العاده زیبای Gears of War 3 برای XBOX360

نويسنده : admin | تاريخ : 23:48 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی اکشن ، محبوب و فوق العاده زیبای Gears of War 3 برای XBOX360

 

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی COMPLEX بازی|


 

داستان نسخه ی سوم Gears of War 3 بیشتر به معرفی شخصیت قهرمانان بازی میپردازد . همچنین شما ماموریت های بسیار زیبا و نفس گیری نیز مانند نسخه های قبل شاهد خواهید بود . داستان بازی به دو ، سه سالی بعد از پایان نسخه دوم برمی گردد جایی که قهرمان اصلی بازی که مارکوس نام داشت به این پی برد که شاید پدر او زنده باشد و به جستجو او می پردازد. زیبایی و امتیاز بالای این بازی به ویژگی های خوبی که دارد برمی گردد  امتیاز هایی مانند گرافیک بالا، سلاح های پیشرفته و با تکنولوژی بالا و همچنین امکانات خوبی که به مخاطب داده میشود. وجود بازی گروهی و داشتن چندین یار در مراحل بازی ، که شما دیگر در این بازی از گذراندن مراحل یکنواخت تک نفره بازی های دیگر رنج نمی برید . بازی بر روی یک ناو بازسازی شده‌ی بسیار بزرگ آغاز می‌شود، جایی که انسان به عنوان پناهگاهی برای مقابله با دشمنان زیر زمینی خود از آن استفاده می‌کنند، ما در ابتدای بازی کنترل مارکوس فینکس را بر عهده می‌گیریم که به دنبال Dom میگردد. پس از گشت و گذاری درون ناو به Dom که اکنون ریش در آورده و موهایش سفید شده است می‌رسید. شما هم اکنون می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Anomaly 2 برای کامپیوتر

نويسنده : admin | تاريخ : 23:31 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Anomaly 2 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Anomaly 2 برای کامپیوتر

 

بازی Anomaly 2 یک بازی استراتژیک جدید که پس از موفقیت های نسخه اول حال برای کامپیوتر روانه بازار شد . بازی Anomaly 2 داستان سال ۲۰۱۸ را روایت می کند . جایی که بیگانگان زمین را مورد حمله خود قرار داده اند و زمین و نسل انسان در آستانه انقراض و نابودی قرار گرفته است . اینجاست که شما باید به همراه نیرویی که در اختیار دارید وارد عمل شوید و سعی کنید با فرماندهی درست گروه دشمن را به عقب برانید و در انتها آن را نابود نمایید .

هدف اصلی شما در بازی Anomaly 2 برج های بیگانگان است که برای نابود کردن آنها در نقاط مختلف باید استراتژی های متفاوتی به کار بگیرید . بازی Anomaly 2 نسبت به شماره اول از گرافیک و گیم پلی بهتری برخوردار است و تا ساعت ها بازی باز را سرگرم خواهد کرد . اگر از علاقمندان به بازی های استراتژیک هستید فرصت دانلود بازی Anomaly 2 را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 23:28 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette برای PC

 

دانلود بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette برای کامپیوتر

 

بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette یک بازی کم حجم مزرعه داری معروف برای کامپیوتر می باشد. بازی فارم فرنزی یک شبیه ساز برای کشاورزی محسوب می شود. در بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette یکبار دیگر این امکان وجود خواهد داشت که به همراه اسکارلت جوان به مدیریت مزرعه بپردازید و با گسترش کسب و کار به یکی از موفق ترین مدیر مزارع تبدیل شوید . اسکارلت برای اینکه خودش را به رئیسش ثابت کند به دنبال برنامه ریزی دقیق و تلاش سخت برای موفق کردن مزرعه و تامین تغذیه بسیاری از مردم دارد .

در این نسخه بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette  گرافیک بازی پیشرفت محسوسی داشته و امکانات مختلفی به گیم پلی آن اضافه شده است . برای موفقیت در این امر او نیاز به ساخت بناهای جدید , تولید و ارائه محصولات متنوع و نگهداری درست از دامهای مختلف و تهیه غذای آنها دارد . شما هم اکنون می توانید بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Vampires vs Zombies برای کامپیوتر

نويسنده : admin | تاريخ : 23:27 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Vampires vs Zombies برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Vampires vs Zombies برای کامپیوتر

 

بازی Vampires vs Zombies یک بازی کم حجم فکری و استراتژیک است که توسط ناشر بازی محبوب Farm Frenzy برای کامپیوتر ساخته شده و توانسته به فروش خوبی دست یابد و طرفداران زیادی پیدا کند . در بازی Vampires vs Zombies مقابله و نبرد میان خون آشام ها و زامبی ها به تصویر کشیده میشود و شما در این نبرد سمت خون آشامها خواهید جنگید و باید زامبی هایی که هدفشان خوردن مغز خون آشام هاست را نابود کنید و ناکام بذارید . هنگام شب زامبی ها و جادگران از قبر خود بیرون آمده و در شهر پراکنده می شوند و اینجاست که شما باید وارد عمل شوید و با نیرویی که از تاریکی شب بدست می آورید در مقابل دشمن بایستید و از این نبرد سهمگین پیروز بیرون بیایید .

بازی Vampires vs Zombies بعد از عرضه ی بازی بسیار موفق planet vs zombies عرضه شد و طرفداران زیادی را نیز به خود جذب کرد . گرچه سبک بازی کاملا متفاوت از بازی گیاهان در برابر زامبی میباشد ولی زیبایی یک بازی زامبی ای را دارد. در این بازی ۸ کاراکتر زامبی و ۸ کاراکتر خون آشام وجود دارد. بازی Vampires vs Zombies دارای ۸ محیط متفاوت  شامل ۷۰  لول بسیار زیبا می باشد.

می توانید با امتیاز و خونهایی که از کشتن زابیها بدست می آورید سربازان خود را بیشتر کنید و آنها را به امکانات مختلف تجهیز سازید که در برابر زامبی ها مقاومت بیشتری از خود نشان دهند . شما هم اکنون می توانید بازی Vampires vs Zombies را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Monument Builders 5 Colosseum برای کامپیوتر

نويسنده : admin | تاريخ : 23:25 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Monument Builders 5 Colosseum برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Monument Builders 5 Colosseum برای کامپیوتر

 

بازی Monument Builders 5 Colosseum یک بازی کم حجم و جدید در سبک استراتژیک برای کامپیوتر است. بازی Monument Builders نام یکی از بازی های استراتژیک در زمینه ساخت بناهای مختلف است که هم اکنون نسخه پنجم آن با نام بازی Monument Builders 5 Colosseum عرضه شده است . در بازی Monument Builders 5 Colosseum شما به گذشته باز خواهید گشت و باید سعی کنید یکی از قدیمیترین و معروفترین بناهای رم را که Colosseum وجود دارد بسازید و آنرا به یکی از مهمترین نقاط گردشگری دنیا تبدیل کنید .

در بازی Monument Builders 5 Colosseum به سال ۱۸۰۰ میلادی باز خواهید گشت و باید با مشکلات و سختیهای ساخت یک بنای عظیم دست و پنجه نرم کنید و آنها را پشت سر بگذارید . این بنای عظیم دارای بخشهای مختلفی همانند آمفی تئاتر است که باید سعی کنید قسمتهای مختلف آنرا در طول ۵۰ مرحله متفاوت به اتمام برسانید . شما هم اکنون می توانید بازی Monument Builders 5 Colosseum را با لینک مستقیم ار سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Viking Saga برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 23:22 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Viking Saga برای PC

 

دانلود بازی Viking Saga برای کامپیوتر

 

بازی Viking Saga یک بازی استراتژیک و کم حجم جدید است که برای کامپیوتر طراحی و شاخته شده است. بازی Viking Saga از جدیدترین عنوانهای استراتژیک است که داستانی زیبا با پس زمینه ای ماجراجویی را درون خود جای داده و بازیباز را تا پایان به دنبال خود خواهد کشاند .

در بازی Viking Saga داستان سلطنت قدیمی وایکینگ و پادشاهی Arnar روایت میشود که توسط یک کوتوله نفرین شده است . این کوتوله که loki نام دارد و از خدایان فساد در اسکاندیناوی به حساب می آید توسط یک حلقه پادشاه Arnar را نفرین میکند و سالها بعد او پسر جوانش را به دنبال کوتوله و حلقه و باطل کردن نفرین به دنبال او می فرستد .

نیروی وایکینگ روزهای زیادی را در آفتاب اقیانوس سپری میکنند تا اینکه با خوش شانسی توسط یک طوفان به جزیره مورد نظر راه پیدا میکنند و اینجاست که ماموریت آنها شروع می شود و طی مسیر با افراد زیادی آشنا می شوند . شما هم اکنون می توانید بازی Viking Saga برای کامپیوتر را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 23:20 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC

 

دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای کامپیوتر

 

بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness یک بازی استراتژیک جدید و معروف است که برای کامپیوتر منتشر شده است. به تازگی نسخه ششم بازی Might and Magic Heroes با نام Shades of Darkness روانه بازار شده که توانست امتیازهای نسبتا خوبی را از سایتهای منتقد بازی دریافت کند . برای درک کامل داستان بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness نیاز به تجربه نسخه های گذشته دارید و باید با کاراکترها آشنایی نسبی داشته باشید . در Might and Magic Heroes VI یکبار دیگر به دنیای اژدهای سیاه و نیروی تاریکی فرا خوانده می شوید و باید به جنگ دشمنان خود بروید .

بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness که محصول کمپانی بزرگ یوبی سافت است تلفیقی از سبک استراتژیک و نقش آفرینی را به ارمغان آورده و شما در ابتدای بازی می توانید با ساخت کاراکتر مورد علاقه خود با پیشروی در بازی آو را به یک قهرمان تبدیل نمایید . در این نسخه بیش از ۷ موجود جدید وجود دارد که تنوع قابل توجهی به گیم پلی و جنگ های بازی بخشیده است . از دیگر نکات بارز بازی می توان به طراحی محیط پهناور و پر جزئیات بازی اشاره کرد . شما هم اکنون می توانید بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Leviathan Warships برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:23 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Leviathan Warships برای PC

 

دانلود بازی Leviathan Warships برای کامپیوتر

 

بازی Leviathan Warships یک بازی استراتژیک جدید محصول سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر طراحی شده است. بازی Leviathan Warships جدیدترین بازی های استراتژیک در زمینه شبیه سازی جنگ کشتی هاست که به تازگی توسط کمپانی Paradox Interactive روانه بازار شده است . در بازی Leviathan Warships شما می توانید با ساخت ناو جنگی ، به جنگ با دشمنان خود بروید و با استفاده از امکاناتی که برای ناو خود تعبیه کرده اید سعی کنید در جنگ پیروز باشید .

از نکات بارز بازی Leviathan Warships می توان به حالت تک نفره و مالتی پلایر یا آنلاین بازی اشاره کرد که در آن می توانید با دوستان خود به جنگ واقعی بپردازید و ناوهای آنها را مغلوب سازید . بخش special editor بازی به شما اجازه میدهد که علاوه بر استفاده از ناوهای آماده ، خودتان آنها را به شکل دلخواه طراحی کنید و سلاحها و امکانات مورد نظر خود را روی آنها قرار دهید . شما هم اکنون می توانید بازی Leviathan Warships را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی pc, بازی استراتژیک,

دانلود بازی Rescue Team 3 برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:21 - 28 / 2 / 1392

دانلود بازی Rescue Team 3 برای PC

 

دانلود بازی Rescue Team 3 برای PC

دانلود بازی کم حجم تیم نجات

 

بازی Rescue Team 3 یک بازی کم حجم استراتژیک و مدیریتی فوق العاده زیبا می باشد که می تواند ساعت ها شما را  پای رایانه سرگرم کند که حتی متوجه گذر زمان نیز نشوید . بازی Rescue Team 3 به خاطر داشتن داستانی  زیبا و گرافیک فانتزی و جذاب ، به یکی از جذاب ترین بازی های کامپیوتری تبدیل شده است .

داستان بازی Rescue Team 3 به این صورت است که گردباد بزرگی در یک جزیره ی بسیار سرسبز آمده و باعث ویرانی این جزیره ی زیبا شده است ! شما در بازی Rescue Team 3 رهبر گروه امدادی هستید که به وسیله ی یک کشتی نجات به این جزیره فرستاده شده اید که وظیفه دارید این جزیره ی ویران شده را بازسازی کنید و سعی کنید جزیره را به حالت سابق خود بازگردانید . شما هم اکنون می توانید بازی Rescue Team 3 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی pc, بازی استراتژیک,

دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:19 - 28 / 2 / 1392

دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

 

 دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

 

بازی Dont Starve یک بازی کم حجم ماجرایی و استراتژیک جدید توسط کمپانی Klei Entertainment برای کامپیوتر ساخته شده است. بازی Dont Starve 2.0  یک بازی survival در دنیایی که علم و جادو با هم آمیخته شده اند می باشد. شما در نقش Wilson به عنوان یک دانشمند هستید که توسط دیو به دام افتاده و به این دنیای عجیب وارد شده اید. شما باید با استفاده از محیط و موجودات اطراف خود راه فراری برای خودتون بسازین و به خانه برگردید.

در بازی Dont Starve 2.0 شما  به جهانی پر از موجودات عجیب و غریب ، خطرات  و شگفتی های غریب و ناشناخته گام نهاده اید. شما باید با استفاده از وسایل اطراف خود راز و رمز بقای خود در این جهان رو بدست بیاورید. شما هم اکنون می توانید بازی Dont Starve 2.0 را با حجم کم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های کلیدی بازی Dont Starve 2.0 :

-       یک بازی در سبک جدید

-      هیچ دستورالعمل و کمکی برای بازی وجود ندارد. شما خودتون باید همه چیز رو تحقیق و کشف کنید
-      دارای محیطی عجیب و غریب
-      دارای شخصیت های ۲D که در جهان ۳D زندگی می کنند
-      گیم پلی و گرافیک خوب در عین کم حجم بودن
-      قابل اجرا در تمام ویندوزها از جمله ویندوز ۷ و ۸


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلوئد بازی pc, دانلود, رایگان,

دانلود بازی Master of Defense – بازی کم حجم و استراتژیکی دفاع از قلعه

نويسنده : admin | تاريخ : 17:17 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Master of Defense   بازی کم حجم و استراتژیکی دفاع از قلعه

 

دانلود بازی Master of Defense

 

بازی Master of Defense یکی دیگر از بازی های استراتژیکی و کم حجم و جذابی است که برای شما آماده دانلود کرده ایم . بازی Master of Defense در حقیقت یک میدان نبرد از نوع ویژه است ! شما باید در این بازی از مردم در مقابل هیولاها دفاع کنید ، برای این کار ابزار مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد ، باید هر طور شده مانع از عبور هیولا ها شوید . برای این کار شما می توانید از ۵ نوع برج دفاعی که در اختیار شما قرار میگیرد استفاده کنید ، البته نگران نباشید ! با عبور از مراحل مختلف و کسب امتیاز بیشتر ، برج های دفاعی و ابزار آلات جنگی بهتری را کسب خواهید کرد .

سعی کنید در بازی Master of Defense استراتژی و یا شیوه ی چیدمان برج ها و ابزار دفاعی خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که هیولاها نتوانند از آن به سادگی عبور کنند . بازی Master of Defense گرافیک و گیم پلی جالبی دارد ، می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود نماید ، در ابتدای بازی شاید جذابیت آن براییتان زیاد نباشد اما زود قضاوت نکنید ! سعی کنید با بازی بیشتر آشنا شده ، تا از مراحل مختلف بازی لذت ببرید . امیدواریم از بازی Master of Defense لذت ببرید .

 

برخی ویژگی های بازی Master of Defense :

-   حجم بسیار مناسب بازی
-   گیم پلی و مراحل اعتیاد آور و جذاب
-   قابل اجرا بر روی اکثر سیستم ها ، حتی سیستم های با سخت افزار معمولی
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندزو ، از جمله ویندزو ۷
-   امکان ارتقای ابزار جنگی با بالا بردن امتیاز


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی pc, بازی فکری, بازی ماجرایی,

دانلود بازی Rescue Frenzy برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 12:55 - 28 / 2 / 1392

دانلود بازی Rescue Frenzy برای PC

 

دانلود بازی Rescue Frenzy v 1.2.1 برای کامپیوتر

 

بازی Rescue Frenzy یک بازی کم حجم استراتژیک که برای کامپیوتر منتشر شده است . در بازی Rescue Frenzy شما وظیفه دارید که کارگرها و اهالی یک شهر را از وقایع و اتفاقت طبیعی مانند طوفانهای ویرانگر ، زلزله های فاجعه بار و آتش سوزی نجات دهید و اجازه ندهید آسیبی به کسی وارد شود . در بازی Rescue Frenzy باید سعی کنید با بازسزی بیمارستانها ، پلها و ایستگاههای برق مردم و حیوانات را از خطرات حتمی نجات دهید و با  استفاده از ماشینهای قدرتمند هموار کردن زمینهای ناهموار ، از بسیاری از خطرات جلوگیری کنید .

در بازی Rescue Frenzy شما ۴۵ مرحله پر از خطر و هیجان پیش رو دارید و می توانید از ۷ وسیله نقلیه غول پیکر کمک بگیرید برای راه سازی و ساخت و سازهای مختلف استفاده کنید. تنها ابزاری که در بازی Rescue Frenzy در اختیار دارید موس تان هست و باید سعی کنید با مدیریت درست زمان اوضاع را روبراه کنید


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی استراتژیک, بازی کم حجم, دانلود بازی,

دانلود بازی استراتژیکی Anomaly 2 برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 23:50 - 27 / 2 / 1392

عنوان یک بازی استراتژیکی real-time می باشد . داستان بازی در سال ۲۰۱۸ در حال جریان است ، جایی که بیگانه ها با ماشین آلات خود قصد تخریب زمین را دارند و نسل بشر در خطر انقراض قرار دارد . شما می بایست با کاروان خود به مبارزه با بیگانگان بپردازید . شما به عنوان فرمانده گروه را رهبری خواهید کرد که نام شما Yukon می باشد . با تاکتیکی های تیمی برج های بیگانه ها را نابود کنید که بازی قابلیت درگیری تک و چند نفره را به شما می دهد .

 

Anomaly 2-RELOADED | 2.6 GB

 

Anomaly 2 Cover دانلود بازی استراتژیکی Anomaly 2 برای PC


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی pc, بازی استراتژیک ,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد